آخرین ها از کیش
خانه » هتل کیش » هتل های 4ستاره کیش » نظرات در باره هتل آریان کیش

نظرات در باره هتل آریان کیش

هتل آریان کیش از جمله هتلهای ۴* کیش است که دسترسی خوبی نیز به مراکز خرید و بازارهای کیش دارد . این هتل در نزدیکی بازار پردیس و پانیذ بنا شده .در زیر برخی از دیدگاهای مسافران هتل آریان کیش را میتوانید مشاهده کنید .
از امکانات هتل آریان میتوان به سالن اجتماعات ، خشکشویی ، سالن بیلیارد و…. اشاره کرد .
هتل آریان کیش

نظرات مسافران کیشنظرات مسافران هتل آریان کیش
با سلام
من به همراه همسرم  به مدت سه شب در هتل آریان کیش اقامت داشتیم. به دلیل تاخیر در پرواز از استقبال فرودگاهی جاموندیم! حدود نیم ساعت هم برای پذیرش معطلمون کردن. برای بازارها و مراکز تفریحی هیچ گونه امکانات جابجایی و ترنسفری وجود نداره و خودمون باتاکسی رفت وآمد میکردیم. به ما قول ۱۵درصد تخفیف مراکز تفریحی رو داده بودن برا پارک دلفیناهم با تخفیف ۳۰درصدی ۶۰هزارتومن ازمون گرفتن! اتاقا و سرویسش تمیز بود

سلام دوستان
من به همراه مامانم از تاریخ ۲۲ آبانماه به مدت سه شب و چهار روز در هتل آریان کیش اقامت داشتیم.
در بد ورود ترانسفر فرودگاهی عالی بود . به نظر من هتل از لحاظ نظافت و پاکیزگی چیزی کم نداشت. لابی هتل زیبا و آرام بود. خدمات کافی شاپ، لاندری و خدمات خیلی خوب بود.از قسسمت خدمات گردشگری هم راضی بودیم. به مراکز خرید هم نزدیک بود حتی ما یه بار تا پردیس پیاده رفتیم.خدمات صبحانه هم خیلی خوب بود.در جواب دوستانی که گفتن آب سرد نداشت باید گفت که کلا هتل های جزیره کیش همگی آب سرد ندارند.
برخورد کارکنان بسیار مودبانه بود. سرویس رسانی حتی در ساعت های بعد از نیمه شب هم سریع انجام میشد. کلا من و مامان راضی بودیم.

سفر به کیش را با ما تجربه کنيد .با سالها تجربه و اجرای مستقیم تورهای کیش
  • و....

ساعت اداری 9 صبح الی 6بعد از ظهر
  021 - 43 67 43 55   ده خط

هر سوالی در خصوص کیش داشتید در هر ساعت شبانه روز از بنده بپرسید با کمال افتخار جوابگو می باشم
تماس شبانه روزی
  0919 911 65 60   صحرا عزیزی

سعادت سیر گیتی

زیر نظر سازمان گردشگری و میراث فرهنگی

درباره‌ی rezbba

rezbba

۴ نظر

1. با سلام . من به همراه خانوادم از ۱۳ دی تا ۱۶ دی در این هتل اقامت داشتیم . استقبال فرودگاهی به موقع بود . برخورد پرسنل هم خوب بود . صبحانه هتل عالی و کامل بود . اتاقها بسیار تمیز و سرویس بهداشتی خیلی خوب و تمیز بود . تنها ایراد هتل قسمت گردشگری بود که اصلاً بدرد نمیخورد . ولی صبحانه خیلی خوبی داشت . یک ایراد دیگه هم که البته نمیشه گفت ایراد این بود که نمای بیرونش به دلیل ساخت و ساز خوب نبود که این ربطی به هتل نداره .

2. با توجه به پولی که دادیم خوب بود مخصوصا صبحانش که دیگه ما از بس که می خوردیم نهار نمی خوردیم به همه مراکز خرید هم نزدیک بود فقط قیمت خوراکیهای مینی بارش بالا بود