آخرین ها از کیش
خانه » هتل کیش » هتل های 4ستاره کیش » نظرات مسافران هتل آرامیس کیش

نظرات مسافران هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش هتلی نوساز و زیبا با امکاناتی مناسب، در جزیره زیبای کیش میباشد این هتل واقع در مرکز جزیره روبروی بازار پردیس ۱ قرار دارد و هتلی مجهز و زیبا با امکانات رفاهی خوب و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد. رزرو هتل آرامیس کیش تجربه شیرینی برای شما خواهد بود .در زیر دیدگاهای هتل آرامیس کیش را میتوانید مشاهده کنید .

هتل آرامیس کیش
نظرات مسافران کیشنظرات مسافران هتل آرامیس کیش
با سلام
من به همراه خانواده همسرم یک هفته در هتل آرامیس کیش اقامت داشتیم بطور خلاصه بگم نصبت به سال قبل که اومدیم موکتها و وسایل چوبى وموبلمان اتاق وشیرالات سرویس نو شده بود کافى شاپ مبلمانش عوض شده رستوران با صبحانه در حد ۴ ستاره هست میزو صندلی رستوران جدید بودند و نظافت و تمیزی نیز بد نبود در ضمن یاداورى کنم دسترسى این هتل به تمام بازارهاى خوب کیش و دریا که از تو اتاق هم قابل دیدن هست کارکنان هم مخصوصان خانم جعفرى مدیریت و بقیه که اسمشونو بلد نیستم تشکر میکنم انشا ا،،، زودتر هتل ۵ ستاره ارامیس که جنب همین هتل دیدم شروع به ساخت شده افتتاح بشه واونجا اقامت کنیم در کل نصبت به پولى که دادیم راضى بودیم.
سلام کیش دوستان
من و دوستم سه روز در هتل ۴* آرامیس کیش اقامت داشتیم.قبل از سفر نظرات دوستان رو خوندم و از اقامت در این هتل پشیمون شدم اما دل به دریا زدیم و به اونجا رفتیم. اگر شما هم این حس رو دارید تا آخر پیام من رو بخونید اون وقت تصمیم بگیرید. ترانسفر قبل ما در فرودگاه بود و راننده برخورد عالی داشتند. اتاق رو نزدیک ساعت ۲ تحویل دادند .اتاق ، سرویس بهداشتی ، موکت و… تمیز بود. صبحانه هر روز سه نوع غذای گرم بود (املت، پوره سیب زمینی، سوسیس بندری،عدسی، نیمرو) و همراه اون پنیر ، گوجه ،خیار، عسل، کره مرباو نوشیدنی بود. روز آخر که هتل رو ترک میکردیم داشتند موکت های راهرو با اینکه تمیز بود رو تعویض میکردند با یه رنگ زرشک. برخورد مسولین عالی بود مخصوصا جناب آقای کاشانی و آقای رنجبر متاسفانه اسم همه رو نمیدونم. گشت جزیره که با همون آقای راننده ترانسفر بودند به موقع و با نظم انجام شدو به جرات میگم هیچ گروهی با نظم تر از ما نبود و هرجایی اولین گروه بودیم. در کل با توجه به هزینه همه چی عالی بود.توصیه میکنم از هوای عالی این روز ها استفاده کنید و روزهای خاطره انگیزی برای خودتون رقم بزنید. شاد باشید

سفر به کیش را با ما تجربه کنيد .با سالها تجربه و اجرای مستقیم تورهای کیش
  • و....

ساعت اداری 9 صبح الی 6بعد از ظهر
  021 - 43 67 43 55   ده خط

هر سوالی در خصوص کیش داشتید در هر ساعت شبانه روز از بنده بپرسید با کمال افتخار جوابگو می باشم