آخرین ها از کیش
خانه » هتل کیش » هتل های 5 ستاره کیش » نظرات مسافران هتل شایان کیش

نظرات مسافران هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع با ۱۹۵ اتاق بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش میباشد این هتل در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیش بسیار نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته است. پیشنهاد ما رزرو هتل شایان کیش است

هتل شایان کیش

نظرات مسافران کیشنظرات مسافران هتل شایان کیش

با سلام

من به اتفاق خانواده از تاریخ ۱۶ آذر ماه ۹۲ به مدت ۳ شب در هتل شایان کیش اقامت داشتیم. اتاق های رو به دریاش فوق العاده است. البته منظره اتاق های رو به جزیره هم زیباست. ا زنظر پاکیزی اتاق ها و سرویس بهداشتی هم کاملا راضی بودیم. پرسنل هم مودب و محترم بودند.من از همین سایت نظرات مسافران رو خوندم و هتل رو انتخاب کردم. گاهی وقت ها بعضی ها بی انصافی می کنند. به نظرم کسانی که اهل مسافرت هستند و مکان های مختلف رو دیدند خیلی عادلانه تر قضاوت می کنند. ضمن اینکه ما نباید هتل های داخل ایران رو با خارج از کشور مقایسه کنیم. خلاصه اینکه اگه یکبار دیگه بخوام برم کیش بازم هم همین هتل رو انتخاب می کنم.از نظر موقعیت مکانی عالیه. هم به دریا نزدیکه و با چند دقیقه پیاده روی به ساحل می رسید هم به مراکز خرید و رستوران ها. مرکز کرایه دوچرخه هم هتل نزدیکه. طلسم مومیایی کاملا چسبیده به هتله. برای استفاده از تفریحاتی مثل جت اسکی؛پاراسل، کشتی آکواریوم هم از ساحل نزدیک همین هتل می تونید اقدام کنید. فقط برای رزو بلیط به یکی از مراکز فروش مراجعه کنید

سلام

من و همسرم به همراه دختر کوچکمون از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ دو شب در هتل شایان اقامت داشتیم امکانات هتل عالی باتور اطاق رو به دریا نفری ۵۲۰ شد.
از پاساژها پاساژ مرجان از همه بهتر بود که اگه وقت بزاره چیز های خوبی توش پیدا میشد بعد از آن زیتون و مرکز تجاری عالی ما همه غذاهایمان را از هایپر مارکت گرفتیم قیمت عالی کیفیت خوب کمیت عالی تنوع غذایی عالی از تفریحات دریایی هم کشتی اوستا را رفتیم موسیقی خوب غذا خوب قیمتش به نسبت بقیه کشتی ها بهتر بود نفری ۴۰ ت روز اخر هم چون هتل را تحویل دادیم ماشین کرایه کردیم که خیلی خوب بود همه جا را گشتیم ساحل مرجان خیلی زیبا

نظرات مسافران کیشنظرات مسافران هتل شایان کیش

سلام عزیزان
ما آبان ۹۲ سه شب در هتل شایان اقامت داشتم به همراه همسر و پسر کوچکم.خیلی به ما خوش گذشت.با اینکه مهرماه سال ۸۹ به هتل داریوش سفر کرده بودیم البته آن زمان هنوز بچه دار نشده بودیم ولی هتل شایان را پسندیدم به نسبت داریوش کم نداشت و خوب وتمیزو زیباو آرامش بخش و پسندیدنی بود.همیشه تصور می کردم که چون داریوش را دیده ام و خیلی عالی بوده شایان را نخواهم پسندید ولی اینط نبود.

این بازبینی را بررسی کنید

تمیزی و نظافت هتل - 60%
مناسب بودن برخورد کارکنان - 45%
کیفت و تنوع غذای رستوان هتل - 74%
نزدیکی به مراکز خرید کیش - 64%
نزدیکی به مراکز تفرحی کیش - 36%

56%

خلاصه : با توجه به نظرات بازدیدکنندگان سایت و مسافرین محترم کیش در نظرات ایشان هتل شایان کیش این امتیازات را کسب نموده است

رای کاربر: 3.5 ( 6 نظر)
  • و....

ساعت اداری 9 صبح الی 6بعد از ظهر
  021 - 43 67 43 55   ده خط

هر سوالی در خصوص کیش داشتید در هر ساعت شبانه روز از بنده بپرسید با کمال افتخار جوابگو می باشم
تماس شبانه روزی
  0919 911 65 60   صحرا عزیزی

سعادت سیر گیتی

زیر نظر سازمان گردشگری و میراث فرهنگی

درباره‌ی rezbba

rezbba

۲ نظر

1. سلام ما اگر خودمون هتل رزرو کنیم برامون ارزونتر در میاد یا این که از اژانس بگیریم