آخرین ها از کیش
خانه » هتل کیش » هتل های 5 ستاره کیش » نظرات مسافران هتل شایگان کیش

نظرات مسافران هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش چشم انداز عمده اتاقها به آبهای نیلگون خلیج فارس و رنگ آمیزی متنوع طبقات موجب گردیده مهمانان از رضایت خاطر بیشتری از این هتل داشته باشند.  دسترسی پیاده ۲ تا ۵ دقیقه ای به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس موقیت هتل شایگان  را در جایگاه ویژه ای قرار داده است. رزرو هتل شایگان کیش آسودگی و ارامش را به همراه دارد .در زیر نظرات مسافران هتل شایگان کیش را مشاهده کنید
هتل شایگان کیش
با سلام
من و همسرم آذر ماه ۹۲ در هتل شایگان اقامت داشتیم. استقبال فرودگاهی به موقع بود. اتاق ها تمیز و روزانه نیز نظافت میشدند.اندازه اتاقها نیز به نظر من کافی بود .اتاق ما بالکنی رو به حیاط بود. از لحاظ نزدیکی به بازارها کاملا مناسب بود هرچند من و همسرم اهل خرید نیستیم و بیشتر ترجیح می دادیم که به ساحل و محل کرایه دوچرخه نزدیک باشیم که آن هم مناسب بود . البته قویا توصیه می کنم که برای رفتن به کیش زمان و دما را در نظر داشته باشید چون ما شهریور هم کیش بودیم که عملا هیچ استفاده ای از دوچرخه و یا گردش ساحلی نمی توانستیم بکنیم..
به نظر من نباید هتل های ایران را با هتل های کشورهای دیگر مقایسه کرد. اگر این نکته را درنظر بگیریم کیفیت و تنوع صبحانه و ناهار خوب بود.سرعت اینترنت در اتاقها و لابی تاحدودی پایین بود .به مناسب ایام کریسمس ، درخت تزیین شدهی زیبایی در لابی هتل قرارداشت که منظره ی دل نوازی را ایجاد کرده بود.

سلام

ما  ۴روز با دوستانمان در هتل ۵ستاره شایگان کیش اقامت داشتیم. استقبال فرودگاهی و پذیرش بدون معطلی انجام شد. نحوه برخورد کارکنان کاملا مودبانه بود. اتاق ۲ تخته ۳تخته ما از داخل در مشترکی داشتند که ازآن طریق با دوستانمان درارتباط بودیم.
اندازه اتاق ها مناسب بود. به دلیل خنکی هوا از همان روز اول کولر را خاموش کردیم.
حمام و سرویس بهداشتی کاملا تمیز بود.
صبحانه هرروز: کره- پنیر- مربا- گوجه- خیار -تخم مرغ آب پر- تخم مرغ نیمرو- ژامبون گوشت- ژامبون مرغ- املت- خوراک لوبیا چیتی- شیر- آب پرتقال- چای و نسکافه- کیک- شیرینی-پیراشکی- نان(باگت-بربری-بربری فانتزی) مابقی یادم نمی آید. ۲بار نهار و یکبار شام را در هتل خوردیم که قیمت و کیفیت و کمیت تقریبا خوب بود.
نزدیکی هتل به تعدادی از مراکز خرید از نقاط قوت این هتل است ولی برای رفتن به مراکز تفریحی باید از وسیله نقلیه استفاده کرد.

سلام

من و همسرم و دخترم از ۲۶ تا ۲۹ آذر در هتل شایگان کیش بودیم از همه لحاظ خوب بود فقط استخر در حال تعمیر بود که خیلی بد شد از نظر نزدیکی به مراکز خرید عالی برخوردشان هم خوب بود. اقامت دراین هتل رو به همه توصیه میکنم

سفر به کیش را با ما تجربه کنيد .با سالها تجربه و اجرای مستقیم تورهای کیش
  • و....

ساعت اداری 9 صبح الی 6بعد از ظهر
  021 - 43 67 43 55   ده خط

هر سوالی در خصوص کیش داشتید در هر ساعت شبانه روز از بنده بپرسید با کمال افتخار جوابگو می باشم
تماس شبانه روزی
  0919 911 65 60   صحرا عزیزی

سعادت سیر گیتی

زیر نظر سازمان گردشگری و میراث فرهنگی

درباره‌ی rezbba

rezbba

۴ نظر

1. من با همسر و پسر شش ماهم برای سه روز در این هتل اقامت داشتیم. ما اتاق دو تخته رزرو کرده بودیم که مسئول محترم پذیرش هتل یه اتاق سه تخته رو به دریا را در اختیارمان قرار داد. ترانسفر فرودگاهی علیرغم تاخیر دوساعته پروازمان به موقع انجام شد. برخورد کارکنان هتل و نیروهای خدماتی بسیار خوب بود. نظافت اتاق رضایت بخش و صبحانه هم مطلوب بود. همچنین از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی بود و میشد پیاده به بسیاری از بازارها دسترسی پیدا کرد.

• نیما صباحی

سرکار خانم خسرو شاهی از این که تجربتون در مورد هتل شایگان کیش به اشترک میزارید کمال تشکر دارم
      هتل شایگان یکی با تجربه ترین کادرو در اختیار خود قرار داده .

2. من وهمسرودخترم سه روزدرهتل شایگان اقامت داشتیم خیلی راضی بودیم .برای سفرآینده هم تصمیم گرفتیم همین هتل روانتخاب کنیم .ازمدیریت وپرسنل این مجموعه سپاسگذاریم.

• نیما صباحی

سلام خانم ازاده
      از هتل های کیش میتونم به پارسیان اشاره کنم که یکی از بهترین هتلهای ۳ستاره جزیرست
      هتل ۴ ستاره کیش نیز میتونم به ارامش و ارامیس و اریان اشاره کنم که تمام این هتلها قیمتشون بستگی به تارخ داره شما میتوانید با شماره ۰۹۱۹۶۲۶۸۴۸۹ نیما صباحی تماس بگیرین . خوشحال میشم