آخرین ها از کیش
خانه » هتل کیش » هتل های 3 ستاره کیش » نظرات مسافران هتل گراند کیش

نظرات مسافران هتل گراند کیش

هتل گراند کیش از هتل های ۳* کیش میباشد موقعیت مکانی هتل گراند کیش هتل گراند کیش نسبت به دریا و بازارهای جزیره کیش بسیار مناسب است. پیاده تا دریا حدود ۷ دقیقه وتا بازار ونوس (نزدیکترین بازار تا هتل گراند) ۵ دقیقه و تا بازار زیتون ۷ دقیقه راه مى باشد. اکثر اتاقهاى هتل گراند کیش  از دید دریا برخوردار بوده و اکثر داراى تراس مى باشد. از طریق دیدگاهای مسافران هتل گراند کیش میتوان به کیفیت هتل پی برد.آسودگی خیال با رزرو هتل گراند کیش.

هتل گراند کیش

سلام, من خانواده به مدت یک هفته درهتل گراند اقامت داشتیم. واقعا از برخورد و نحوه خدمات این هتل راضی بودیم. هتل آرومی بود. از نظر موقعیت هم بسیار عالی بود. نزدیک به اسکله تفریحی بود, خیلی راحت با دوچرخه میشد بریم و جاهای تفریحی گردش کنیم.
تنها عیب این هتل کیفیت غذاش بود و دوچرخه و موتورهاشون همیشه یا خراب بود یا موتورش شارژ نداشت, که اون رو هم میشد از جای دیگه کرایه کرد.
در مجموع یک هفته خاطره بسیارخوب از این هتل داریم.
امیدوارم این ایرادات کوچیک هم هرچه زودتر برطرف بشن.
راستی اتاق هاش نمای خیلی خوبی به دریا داشت.
*************************************************
سلام به همگی
من و همسرم چهار روز تو این هتل اقامت داشیم برای من تمیزی و نظافت هتل بیشتر از هر چیزی اهمیت داره که واقعا راضی بودم برخورد کارکنان هم عالی بود حتی به ما که چند ساعت زودتر رسیدیم هتل فورا اتاق رو تحویل دادن ما از تورهای هتل گشت شهری کشتی آکواریوم ستاره و جت اسکی رو رفتیم که بنظرم جت اسکی رو از هتل رزرو نکنید بهتره چون با یه جایی که از هتل دوره قرارداد دارن و بهتره خودتون از اسکله قدیمی که خیلی نزدیکه به هتل بلیط تهیه کنید گشت شهریش خوب بود کشتی آکواریوم ستاره هم بدک نبود ولی کشتیش خیلی کوچولو بود. صبحانه هتل هم در حد شکم پرکن بود و چنگی به دل نمیزد که فکرکنم ضعف هتل فقط رستورانشه ما نهار از هتل رزرو نکرده بودیم ولی یه بار که مجبور شدیم اونجا نهار بخوریم میتونم بگم که افتضاح بود شفته پلو با ماهی! و مرغش هم شدیدا مزه سیر میداد خیلی بد بود در کل اگه از هتل نهار رزرو نکنید واسه اقامت جای آروم و تمیزیه و در ضمن نزدیک به اسکله و مراکز خرید امیدوارم که حسابی بهتون خوش بگذره

سفر به کیش را با ما تجربه کنيد .با سالها تجربه و اجرای مستقیم تورهای کیش
  • و....

ساعت اداری 9 صبح الی 6بعد از ظهر
  021 - 43 67 43 55   ده خط

هر سوالی در خصوص کیش داشتید در هر ساعت شبانه روز از بنده بپرسید با کمال افتخار جوابگو می باشم